lauantai 2. helmikuuta 2013

Supernatural

Olen niin itseriittoinen, ettei yksi oma naama kuvassa riitä (voitte kylmästi ignorata viehättävän taustalakanan, photoshoppaustaitoni eivät riittäneet mm. mihinkään). Posti toi eilen Jamesilta paidan. Olen pari tuskaisaa kertaa ollut hänen Lamentations of the Flame Princess-pelijuttuihin mallina ja koska se touhu ei oikein sopinut luonteenlaadulleni, tätä nykyä hänen käyttämänsä artisteilla on lupa käyttää jo olemassa olevia kuviani piirtäessään uusia aiheeseen liittyviä teoksia.


8/2010. Tätä julistetta varten otettiin kuvia 3/2010, weapon of choiceni oli mattopiiska.

Muuten kulunut viikko onkin ollut huonoin miesmuistiin. Olen ollut lääkärillä kahteen otteeseen pahentuneen selkätilanteeni vuoksi. Kummallakin kerralla minut on lähetetty eteenpäin. Seuraavaksi lääkärille ensi viikolla. Eli pakko purra hammasta ja kestää töissä. Jossa jo muutenkin on sietämistä. Tällä viikolla ei oikein mikään ole näyttänyt toimivan ja tulevaan kehityskeskusteluun olenkin pistänyt muistiin jo pitkän pätkän asioita, joista mainita. Eilen tilanne oli eskaloitunut siihen, että olin itku kurkussa töissä, tahdoin heittää hanskat tiskiin ja huokaisin helpotuksesta, kun viimein pääsin lähtemään viikonlopun viettoon.

Olen niin täynnä Supernaturalia, että olen alkanut näkemään siitä unia. Neljä viikkoa sitten aloin noita katsomaan ja nyt olen 4. tuotantokauden puolivälissä. Viime yönä olimme Samin, Deanin ja muiden kavereideni kanssa löytäneet lapsuuden kotini vaatehuoneen takaseinästä reiän, joka johti isoon tilaan, joka oli jaettu muun muassa kahvioksi, juhlasaliksi ja baariksi. Aiemmin viikolla saimme veljesten kanssa tehtäväksemme selvittää, kuka oli onnistunut saamaan kauppoihin myyntiin liian rasvaista kinkkuleikkelettä. M i t ä.

5 kommenttia:

  1. Sillon kun mä katoin 24/7 Supernaturalia, näin aika helvetin hämäriä seksiunia Samista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin viime yönä kertoa tunteistani Deanille, mutta ujostutti. :(

      Poista
  2. Söpö! Kiva toi paita kyllä :D Snuu, toivottavasti ens viikolla toi selkäasia selkenee...

    ps. siellä kokouksessa lähinnä kehuttiin, ei mitään hätiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhuhhuhhuhhuh, onneks ei sit sen suhteen tule mitään kammottavia yllätyksiä maanantaina.

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)